воскресенье, 3 апреля 2016 г.


ЗХД до проекту:
«Скажи палінню ні».



Що ми знаємо
про паління?
Що ми хочемо
дізнатися про  паління ?
Про що ми
дізналися?

1.З історії тютюнопаління.
2.  Склад сигарети.
3.Сумна статистика.
4.Складові тютюнового диму.
5.Хвороби від паління.
6. Вплив тютюну на організм людини (чоловіки, жінки, мозок, шкіра, обличчя, легені, бронхи, серце, нервова система).
7.Пасивне паління.
8. Паління і жінка.
9. Вплив реклами.





























1.Звідки родом тютюн ?
2. Що міститься в цигарці?
3. Яка статистика в Україні та світі щодо паління?
4. Скільки хімічних речовин можна знайти у димі цигарки?
5. Які хвороби викликає паління?
6. Як тютюн впливає на організм людини?
7. Що таке «пасивне куріння»?
8. Який вплив куріння на жіночий організм?
9. Чи впливає реклама на зростання продажів тютюну?

Паління цигарок – одна з найшкідливіших звичок, що негативно впливає на здоров’я не тільки самих курців, але й оточуючих. Зараз вона перетворилася в епідемію,  що поширюється не тільки серед чоловіків, жінок, а й серед підлітків і дітей.
Ми дізналися, що:
1.Тютюн родом із Америки.
2.  В цигарці міститься велика кількість барвників, стабілізаторів та інших інгредієнтів.
3. Статистика в Україні щодо паління дуже сумна.
4. У сигаретному димі можна знайти більше 4 000 хімічних речовин, що широко використовуються в інших сферах людської діяльності.
5,6.Паління викликає:
Гортань, трахеї
-Запалення
-Рак
Легені, бронхи
-Бронхіт
-Емфізема
-Рак
Серце
-Ішемічна хвороба
-Склероз судин
-Інфаркт міокарда
Стравохід, шлунок
-Пептична виразка
-Рак
Підшлункова залоза
-Рак
Кістки
-Остеопороз
Периферичні судини
-Переміжна кульгавість
-Гангрена
Нервова система
-Неврити
7. Пасивне куріння- вдихання тютюнового диму.
Висновки: паління не приносить користі. Потрібно вести здоровий спосіб життя!


Методичні рекомендації:
1) Перед початком вивчення теми учні, працюючи у парах, заповнюють першу і другу колонки;
2) Після заповнення обох колонок проводять обговорюють в класі і виділяють основне, про що потрібно дізнатися;

3) Після вивчення теми повертаються до даної схеми і колективно обговорюють, про що дізналися, підсумовують і роблять висновки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий